Pri zobrazovaní stránky používate aktívny script na blokovanie prídavných modulov (adBlocker). Pre správne zobrazenie všetkých sekcií ho deaktivujte.
obsah:

dnes je Tuesday - 10. December 2019 - Radúz | zajtra Hilda

PIS.sk

Diskusná téma: Pochod za šport v Prešove!

* registrovaný a prihlásený uživateľ má možnosť jednotlivé príspevky hodnotiť

Diskutujúci odoslaním príspevku potvrdzuje súhlas s Kódexom diskusie

  • #71935

    Pochod za šport v Prešove! 71935

     
     
    f___f (ID: 157) | 8% Praktikant
    f___f | 26.8.2019 07:10
    Za šport v Prešove - v krajskom meste!

    Stretneme sa na Hlavnej ulici oproti radnici čiže oproti Mestskému úradu o 16:30 hod.

    Po krátkom príhovore organizátora ukončíme podujatie a presunieme sa PRIAMO na 6.zasadnutie Mestského zastupiteľstva, kde budeme žiadať primátorku mesta Prešov p. Andreu Turčanovú o okamžité prioritné riešenie otázok športu v Prešove t.j. vysvetlenie prečo sa nekoná rekonštrukcia Tatrana a Zimného štadióna a prečo sa predražila cykloželeznička na Sigord o 500 tisíc eur. Žiadame vyvodenie zodpovednosti voči projektantom daných rekonštrukcíí a projektov... Rovnako čakáme na zodpovedanie otázky výstavby Mestskej plavárne s 50m bazénom...

    Zdieľajte!

    Doniesť si môžete aj trúbky, klaksóny, saxofóny, vuvuzely, bubny, rapkáče a samozrejme prešovské šály a dresy.

    Príďte kto má čas a ak vám záleží aby mal Prešov šport v meste.

    Zdroj: https://sk-sk.facebook.com/events/365543410787457/
     
  • #71936

    71936

     
     
    Opteron (ID: 5234) | -18% Profesionál
    Opteron | 26.8.2019 09:23
    50 m bazen tu podla mna nikdy nebude, aby na seba zarobil musel by byt okolo neho minimalne aquapark. Nie su mi zname ziadne vrty pri alebo v Presove, ktore by dokazali nakrmit taku bestiu geotermalnou vodou o prijatelnej teplote.

    K tatranu a zimaku snad len jedno, keby radnica lepsie informovala co sa s tym deje, mozno by tu ani nebol taky humbuk. Ked korzar zverejni viac informacii o Presove ako radnica na svojej stranke, je jasne, kde je chyba.

    Cyklozeleznicka je zlozitejsia, na jednej strane ak nic nepsravite nic nepokazite. Vnimam pozitivne, ze sa to nakoniec podarilo aj ked so zadrhelami. Uvidime kto vlastne pochybil. Kazda strana dala racionalne vysvetlenie, pravdu urci asi uz iba sud.
     
    • #71938

      RE: thermalny vrt 71938

       
       
      vlkodlak (ID: 5348) | -1% Profesionál
      vlkodlak | 26.8.2019 14:19
      ...bazen tu treba jak soľ... a von nemuši na seba zarobiť!!! BUDZE DOTOVANY!!! , kedz zname dotovac žeľeznice a inakše tunely, tha i bazen... už existuje ťechňika... SOLARNE PANELY...a.tď... sudruhovia v čase normaľizacie, kedz ňebulo na chľeba, znaľi dotovac bazen tha i v prepychu by še patrelo... (dakedy mam pocit, že prepych už bul)...
       
  • #71940

    71940

     
     
    Opteron (ID: 5234) | -18% Profesionál
    Opteron | 27.8.2019 07:42
    No a jak vcera bulo? Ja som nezbadal dajake protesty jak som sol nutne do maxu na biglu (to znace interna zalezitosc).
     
    • #71950

      RE: 71950

       
       
      jankakor (ID: 2715) | 4% Majster
      jankakor | 28.8.2019 14:25
      Vcera nebul 18.september... a stadion Tatrana burac nemozu, bo futbalisti bavia na nim trecu ligu...
       
  • #71952

    ale sme vas 71952

     
     
    trex (ID: 653) | 1% Majster
    trex | 28.8.2019 16:24
    oyebali alebo rozpravky @ujov pre teliatka narodene po roku 1998... ..

    https://profutbal.sk/clanok/236512-novinky-o-pr...
    .
    --a teraz tu o zlom vlkovi a cervenej ciapocke

    ..kurwa ako to ti "zli"komunisti robili, ze dokazali bez akychkolvek eurohovno dotacii , postavit jadrove elektrarne , priehrady, sidliska, , atd atd

    libtardi nedokazu postavit ani jeden posrany stadion... .ha ha ha

    ...next
     
  • #71970

    71970

     
     
    popita (ID: 2822) | 14% Začiatočník
    popita | 1.9.2019 12:48
    Presovu netreba nic, boh zehnaj Presovu. Zaplavat si pojdeme do Kosic, ved aj hokejisti najnovsie do Kosic chodia trenovat. Zaujimave, ze Kosiciam sa mestsky bazen vyplati a je aj navstevnost.. Podpora nosnym sportom je obrovska, len vysledky su ubohe. Budete oponovat, mame Delnu, len skoda ze tam sa sportovo zaplavat neda. Ako nam vyrasta nova generacia? Su negramotni, nevedia plavat. Preco? Lebo v Presove bazeny iba zatvarame. Mame Aqua centrum, mame majove namestie nie pre plavcov, mame najnovsie Elba park.
     
    • #71971

      RE: POINTA 71971

       
       
      vlkodlak (ID: 5348) | -1% Profesionál
      vlkodlak | 1.9.2019 22:13
      ... .pointa je tota, že športoviska a bazeny postaveľi ešče boľševici pred xx rokami ... (na chtorych tak nadavame) a vstup bul skoro zadarmo, (symbolicky)... a pytam še - co postaveľi tote ružove buzeranci za 30-roky??? ... odpoveď : NIČ... rozkradľi repubľiku...
       
      • #71973

        RE: RE: POINTA 71973

         
         
        Hangari (ID: 287) | 17% Idol
        Hangari | 2.9.2019 13:52
        ... ..ono co nadavame na bolsevikoch, co postaveli, hej pravda. Ale zas pravda, ze tote iste bolsevici, chceli bic milionarmi, tha zrobeli sametku. Predtim ciskali do hlavoch, ze mame mac cervene mislenki a terazki mame mac duhove. Ale sposob vladnuca je taki isti, totalita, zakazi, prikzi, cuckarene, udavane, sikana virucovane z robotoch, ... ... skoda dalej pisac mi totich sickich pozname anemaju radzi, to pripominac, takoj NAKA... ... . ,
         
  • #71986

    Smart city Eperies 71986

     
     
    trex (ID: 653) | 1% Majster
    trex | 4.9.2019 07:54
    alebo megazlodeji na MsU ...

    .. Výstavba futbalového štadióna v Prešove sa odďaľuje kvôli získavaniu rôznych povolení a vysporiadavaniu sa s odvolaniami.

    Pôvodný projekt budú prekresľovať už po druhýkrát a investícia sa tak možno navýši.

    ...tak sa nam tu roztrhlo vrece s NAVYSOVANIM povodnych cien akehokolvek projektu v Eperiesi

    ...a ti parchanti chcu vypalne za parkovanie na sidliskach...kurwa

    -- riadi toto mesto este Turčanova ??? ??? ??? ??? ???

    ...next
     
  • #72060

    Diera menom Prešov. 72060

     
     
    Slavicek (ID: 4881) | 20% Začiatočník
    Slavicek | 10.9.2019 18:01
    Už aj Humenné má vynovený štadión, človek keď číta ako malé mestečka budujú bazény, športoviská a mnohé iné veci pre svojich obyvateľov tak sa tlačia slzy do očí! V Prešove sa rieši ako spoplatniť parkovanie na sídliskách, to je potrebné, ako zodrať Prešovčana do špiku kosti. KDH a aj iný miestni politici robia všetko pre to aby sa tu žilo čím horšie. Hlavne že oni sa majú dobre! V najbližších voľbách treba voliť somára, ten sa nažerie, zahíka a nič nepokazí a bude slúžiť Prešovčanom. Môže voziť deti zadarmo po námestí!
     
  • #72106

    72106

     
     
    f___f (ID: 157) | 8% Praktikant
    f___f | 17.9.2019 08:32
    Nezabudnite, už zajtra 18.09.2019 o 16:30.
     
    • #72107

      RE: vyšia moc 72107

       
       
      trex (ID: 653) | 1% Majster
      trex | 17.9.2019 09:25
      alebo , počasie na zajtra nie je naklonene protestu
      -- ma byť poriadna "guta", tak som zvedavy na fanatikus sportovcov , ktori pridu do tej guty prechladnut a premoknut /samozrejme ak vyjde predpoved/

      ..next
       
  • #72118

    72118

     
     
    f___f (ID: 157) | 8% Praktikant
    f___f | 19.9.2019 09:09
    Na začiatok chcem znova napísať, že klobúk dole pred organizátorom. Neviem, čo je to za pána, kto za ním stojí, ale má odvahu niečo zorganizovať a nie len vypisovať na internete.
    Žiadne prekvapenie z hľadiska účasti na tomto zhromaždení sa nekonalo. Tak ako veľakrát predtým, aj teraz môžem zodpovedne napísať, že Prešov nemá fanúšikov. Tak biedna účasť je na zaplakanie. Zodpovední si právom môžu povedať, že pre takú malú skupinku fanúšikov nemusia mať žiadne športoviska prioritu. Vždy sa prihliada najprv na väčšinu a postupne sa to znižuje. Takže sa nečudujem, že so športom v PO je to tak, ako je. Zaujímalo by ma, kde boli tzv. ULTRAS FCT. Majú plno reči, ale keď je potrebné aj konať, niet ich.
    Pobavil som sa aj na titulku k článku, ktoré sa týkalo tohto protestu. Denník Korzár – https://presov.korzar.sme.sk/c/22216051/protest...
    Výsledkom je bezduché vyjadrenie mesta, tak ako vždy. Len prázdne slová.
    https://www.presov.sk/oznamy/vyhlasenie-vedenia...
     
    • #72123

      RE: 72123

       
       
      xelen (ID: 735) | 24% Majster
      xelen | 19.9.2019 12:23
      A aký je vlastne problém so športom v Prešove?

      Ok, som zato, nech sa dorekonštruuje zimný štadión čo najskôr, keď už bol postavený. Ale čo sa týka futbalového, ten nám netreba nový. To je už mrhanie peniazmi. Olympijský bazén to je otázka. Dnes sa už človek má kde okúpať, poplávať si a kto sa športu venuje profesionálne, môže ísť do Košíc. Je to na skok. Netreba dávať deti na 5 športových krúžkov naraz a potom ich nestíhate voziť.

      Šport na Slovensku nemám slušných fanúšikov. Už to nie je rodinná udalosť.

      Nemôžeme podporovať každý jeden šport. Nech štát dá nejaký národný športový štadión do PO a nie všetko sa stavia v BA. V Prešove je silná hádzaná.

      Vždy je dôležitejšie podporiť školstvo, mozog detí, ich budúci úspech v spoločnosti. Amatérske športovanie nie je drahé. Dá sa hrať futbal, behať. Inak je to naozaj skorej súkromné hobby športovca, ktoré by si mal zaplatiť sám. Tak ako si človek platí za squash. Nerozumiem, kde je problém so športom v Prešove.

      Spoločnosť by mala staviať viach na úspechoch mozgov, ako svalov.
       
      • #72124

        RE: RE: 72124

         
         
        Hangari (ID: 287) | 17% Idol
        Hangari | 19.9.2019 13:45
        ... . atomo kapca kec sebe das 5 gr bileho... .
         
      • #72127

        RE: RE: 72127

         
         
        vlkodlak (ID: 5348) | -1% Profesionál
        vlkodlak | 19.9.2019 13:56
        ...ceply duch še zobudzel... a zaš je najmudrejši na švece...
         
        • #72128

          RE: RE: RE: 72128

           
           
          Hangari (ID: 287) | 17% Idol
          Hangari | 19.9.2019 14:01
          ... .ale inaksi ma pravdu. Tyrs tiz podporoval cvicene, bo mas potom zdrave mislene.
           
      • #72130

        RE: RE: 72130

         
         
        f___f (ID: 157) | 8% Praktikant
        f___f | 19.9.2019 14:39
        Ak vás nezaujíma šport a dianie okolo športu, čo zjavne nie, tak nebudem to tu vysvetľovať. Je to ako hádzať hrach o stenu. Krátkozrakosť ľudí ma vie pobaviť .
         
        • #72131

          RE: RE: RE:--i hrach o scenu je šport--- 72131

           
           
          vlkodlak (ID: 5348) | -1% Profesionál
          vlkodlak | 19.9.2019 15:12
           
        • #72139

          RE: RE: RE: 72139

           
           
          trex (ID: 653) | 1% Majster
          trex | 20.9.2019 08:46
          na prvom mieste je žaludok a potom hlava, ..ostatne je nepodstatne

          -a propo ---ak sledujeme vyajdrovanie tzv.vrcholovych sportmanov , tak zistime, ze vela inteligencie nepobrali, ,, Boh tak spravodlivo poriesil , ked ma talent na telesnu aktivitu tak IQ mozgove zavity mu netreba..

          ..next
           
      • #72160

        RE: RE: 72160

         
         
        mikki24 (ID: 75) | 4% Majster
        mikki24 | 23.9.2019 12:59
        nemôžme uprednostňovať vzdelanie pred športom. to že tieto dva celky majú byť v rovnováhe vedeli už aj starovekí gréci
         
    • #72146

      RE: 72146

       
       
      mikki24 (ID: 75) | 4% Majster
      mikki24 | 20.9.2019 14:22
      zdravim. ja som organizator protestu. nikto za mnou nestoji. som veduci hokejoveho fanklubu a keby sport v presove fungoval, tak stojim na zimnom stadione a vedia o mne maximalne ludia pohybujuci sa okolo hokeja.
      kvoli necinnosti mesta a nezaujmu kompetentnych o sport zo mna vytvorili aktivistu. lebo neda sa do nekonecna pozerat na tu neschopnost a aroganciu, ako presov pristupuje k obcanovi. som rad ze postupne aj ked pomaly sa pridavaju sportove kluby, media a verejnost.
      som sportovec a buduci rodic a stve ma ze chybajuca infrastruktura v sporte. bude to mat velky vplyv aj na vychovu a zaujem mladeze o aktivity. sport sa da robit aj na vychode, prikladom su 40 tisicove Michalovce. sport je jednou zo zakladnych potrieb cloveka. nerozumiem nazorom ze nech si sportovci financuju vsetko z vlastnych penazi. obcan mesta ma priamy podiel na tvoreni rozpoctu odvadzanim dani a mesto by teda malo jeho potreby uspokojovat. nechcem aby sme sa tu skupinkovali a ziadali peniaze kazdy na svoje. od toho tu je mesto. no aspon malo by byt. ale v tom nasom to skor vyzera, ze nitky tahaju sukrokmne zaujmy. a preto to so stadionmi a infrastrukturou vyzera ako vyzera.
      bude to dlhy boj, ale sme na zaciatku.
      dakujem za podporu
       
      • #72150

        RE: RE: 72150

         
         
        pis.sk (ID: 9) | -8% Začiatočník
        pis.sk | 21.9.2019 21:08
        Ako môže pomôcť pis.sk ?
         
        • #72159

          RE: RE: RE: 72159

           
           
          mikki24 (ID: 75) | 4% Majster
          mikki24 | 23.9.2019 11:07
          mediálna podpora pomôže, je treba túto tému viac dostať do povedomia ľudí. tí síce chodia každý deň okolo ruín štadiónov, ale nevedia prečo sa na nich nič nerobí. preto som mestu položil daných 16 otázok. momentálne čakám na odpovede, ktoré budú korigovať moje ďalšie kroky. ak máte nejaké návrhy, nemám problém s osobným stretnutím.
           
  • #72151

    ciastocne suhlasim aaale: 72151

     
     
    Mato Tesar (ID: 795) | 4% Praktikant
    Mato Tesar | 22.9.2019 00:37
    1. priorita - doprava - ciastocne sa to hybe (obchvaty a pre mna hlavne cyklotrasy v meste)
    2. priorita - klima - maaalicko ale nejake pozitivne spravy som zachytil - ale pre mna este stale obrovske rezervy
    3. priorita - hospodarstvo - podniky, investori - hmmm... slabota!
    4. priorita - skolstvo - tam mesto ma obmedzene kompetencie ale aj tam su moznosti na zlepsenia
    ...
    sport - suhlasim chyba zakladna infrastruktura - mala by byt hlavne pre deti.
    Pokazili to ale tzv profi sportovci!!!
    Ci hokejisti, ci futbalisti nehrali srdcom, neziskali sponzorov ani fanusikov. Nerobi sa stadion aby hraci zacali hrat. Profi sport by mal byt financovany klubmi, sponzormi + statom a nie mestom!
    Podla mna futbalovy stadion sa mal iba vynovit - fanusikovia ubudali kazdym dnom.
    Hokejovy by tiez stacila mala hala hoci na csl armady. (inak satan dava 10% hmmm... trosku na zaplakanie ale ok) Ked clovek pocuje kolko sportovci ktorych slovensko vychovalo zarabaju ci zarabali a bol by som zvedavy kolko su toho ochotny vratit do statu kde im to umoznili. Ale ok, satan sa aspon snazi osobnym zapojenim - drzim palce nech mu to vyjde. Za mna ak financujeme vychovu profi sportovcom, mali by mat aspon moralnu povinnosti co to do domovskeho klubu ci krajine z platu vracat celu karieru. Namiesto toho radsej sa prestahuju do danovych rajov.
     
    • #72155

      RE: uhol pohľadu 72155

       
      trex | 22.9.2019 09:25

      Tento príspevok porušil kódex diskusného fóra , a preto bol odstránený.

       
    • #72156

      RE: ciastocne suhlasim aaale: 72156

       
       
      vlkodlak (ID: 5348) | -1% Profesionál
      vlkodlak | 22.9.2019 15:44
      ...kedz še ňemyľim, obchvaty financuje štat (i to z norskych fondoch)... mesto naj vypiše do čeho dava peňeži... bo ja ňevidzim do čeho... (transparentnosc - tu chybuje)
       
    • #72161

      RE: ciastocne suhlasim aaale: 72161

       
       
      mikki24 (ID: 75) | 4% Majster
      mikki24 | 23.9.2019 13:09
      nerobí sa štadión aby hráči začali hrať, ale aby mali kde hrať. toto je podstata daného problému. profi šport v prešove nikdy nebude, ak sa nepostaví potrebná infraštruktúra. krajské mesto má potenciál združovať najlepších športovcov čo tu fungovalo celé polstoročie. takýmto tempom tu žiadneho ďalšieho "šatana" nevychováme.
       
      • #72165

        RE: RE: ciastocne suhlasim aaale: 72165

         
         
        trex (ID: 653) | 1% Majster
        trex | 23.9.2019 15:43
        --čo tu fungovalo celé polstoročie.. ha ha
        -ale vladli nam ti "zli komunisti" ... . kurwa
        --terazky mas ""demokraciu" a vidis ako to NEfunguje

        ..next
         
      • #72178

        RE: RE: ciastocne suhlasim aaale: 72178

         
         
        Mato Tesar (ID: 795) | 4% Praktikant
        Mato Tesar | 25.9.2019 00:46
        na "profi" sport presov mal infrastrukturu 10 ci 20 rokov dozadu a co z toho vzniklo?
        Futbalisti ci hokejisti? Nie je tak ze pokial by hrali tak by boli sponzori a boli by aj financie? Ale ak sa nemylim tak aj napriek stadionom a infrastrukture padali dole, nie?

        Co riesi postavenie stadionov za xy milionov? Vyuzitelne 1x tyzdenne a 10% kapacity divakov.

        Z akej oblasti na to zobrat financie a dat to na takuto ultraefektivnu investiciu?
         
        • #72192

          RE: RE: RE: ciastocne suhlasim aaale: 72192

           
           
          xelen (ID: 735) | 24% Majster
          xelen | 25.9.2019 18:53
          Sedliacky rozum (v dobrom slova zmysle) sa prejavil.

          Sú oblasti, ktoré potrebujú financie viac a pomôžu spoločnosti ako celku tiež viac.
           
        • #72218

          RE: RE: RE: ciastocne suhlasim aaale: 72218

           
           
          mikki24 (ID: 75) | 4% Majster
          mikki24 | 27.9.2019 21:56
          futbal pred 20 rokmi - hrali sme finale slovenskeho pohara v trencine. predtym v roku 94 sme prehrali finale so slovanom ake v pohari UEFA sme narazili na dundee Fc co bol najvacsi uspech v novodobej ere tatrana nakolko odohral zapas s neskorsim vitazom EP Real Zaragoza. Pred 10 rokmi sme hrali v hokeji vo finale o postup do extraligy proti Piestanom, ked sme v rozhodujucom siedmom zapase prehrali lebo rozhodcovia 5 minut pred nim Matusovi Palkovi nariadili prezliest si vystroj.
           
          • #72224

            RE: RE: RE: RE: ciastocne suhlasim aaale: 72224

             
             
            Mato Tesar (ID: 795) | 4% Praktikant
            Mato Tesar | 29.9.2019 20:18
            ano, bol som pri tom...
            Ale z mojho pohladu tam potom po ihrisku zacali behat peniaze namiesto srdca. A teraz radsej zajdem zahrat amatersky sport alebo pozriet na mladeznicky ako na "nasich profesionalov". (ziadna liga sa nehraje na jediny zapas, nie?)
            Ako si ty vysvetlujes tento upadok?
            Stadiony do minulych rokoch boli... ale upadky pokracovali. A teraz sa mame vsetci pozbierat aby sme tretoligistom ci v akej su lige postavili novucicke stadiony?

            Mne je uprimne luto ze tu stadiony nemame - nemalo sa to takto riesit, ale davat teraz kolko milionov na stadiony nepovazujem za efektivny krok. Sportovci nech si ich vysluzia, tak ako vsetci co nieco chceme. Piste peticie na zvaz, stat, dajte crowdfunding ci ine formy. Napiste sestakovi a neviem akym "hviezdam" ktore sa odchovali na presovskych stadionoch ze by sa patrilo nieco aj "vratit"... Urobili ste to?

            Za mna nech peniaze presovcanov radnica rozdeli na efektivnejsie investicie - absolutne nutne na zivotne prostredie vsetkych presovcanov.
             
            • #72226

              RE: RE: RE: RE: RE: ciastocne suhlasim aaale: 72226

               
               
              f___f (ID: 157) | 8% Praktikant
              f___f | 30.9.2019 07:16
              Z časti súhlasím, ale je to určite zložitejšie ako to vyzerá. Uveďte príklad, ako by mala radnica efektívnejšie rozdeliť investície?
               
              • #72234

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: ciastocne suhlasim aaale: 72234

                 
                 
                Mato Tesar (ID: 795) | 4% Praktikant
                Mato Tesar | 2.10.2019 11:11
                zlozitejsie to moze byt (politika, lobing, ...) ale v zasade su veci jednoduche. Len ludia ich robia zlozitymi.
                Chcu sa presovcania poskladat na niekolko milionovy stadion? Ja nie - stadion bol, vykony nie. Ak niekto chce, nech sa zorganizuje zbierka, nie?
                Dotovanie sportu - kolko ludi / deti sa prihlasi ku danemu sportu ci investicii, adekvatne nech mesto prideli svoje prostriedkov na dany sport z rozpoctu pre sport.
                (alebo sa mame zadlzit a splacat este vyssie ceny? Kto z vas by si zobral uver na to aby postavil futbalovy stadion?)
                Efektivne investicie - zivotne prostredie je tu neakceptovatelne! Vacsinu volnych prostriedkov /investicii by som navrhol smerovat tam. (napr. rozsirit v presove bikesharing - zadarmo! , dotovat hromadnu dopravu - napr. znizit rocne preukazy na MHD - pomoze sa aj sociane slabsim, v sporte som videl peknu myslienku tusim skauti chceli urobit kajakarsku trat na toryse pri univerzite za par tisic eur - vyborna aktivita, ... . )
                Pokojne nech mesto vyhlasi sutaze a anketu lebo som presvedceny ze za par tisic sa daju robit velke veci.
                Mozeme urobit stovky malych projektoch ktore budu ludia vyuzivat alebo jeden, dva za miliony ktore budu na ... . 1x tyzdenne/mesacne)
                 
              • #72237

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: ciastocne suhlasim aaale: 72237

                 
                 
                Mato Tesar (ID: 795) | 4% Praktikant
                Mato Tesar | 2.10.2019 11:41
                ozaj, za efektivne investicie povazujem aj cokolvek co usetri alebo prinesie prostriedky do buducnosti. (z futbalu ten dojem nemam ani v minulosti ani do buducnosti)
                Napr. zateplenie mestkych budov (skoly, skolky, telocvicne), obnova napr. OC central na sidl 2 vyzera zle - neprenajal by som si tam ani bufet, cyklotrasy v meste, aj priestory pre bicykle (ale nemusia byt kryte za niekolko tisic eur) a hlavne rozsirenie zelene - sadby stromov), budovanie parkov, zadrzne opatrenia, priprava na klimaticke zmeny. Verim ze oblasti je velmi vela a zdaleka nepotrebuju statisice ci miliony.
                 
                • #72249

                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: ciastocne suhlasim ... 72249

                   
                   
                  f___f (ID: 157) | 8% Praktikant
                  f___f | 3.10.2019 07:26
                  Nie som zástanca toho, aby sa investovalo len do športu, konkrétne do futbalu, či hokeja. Podľa toho, čo ste napísali k investíciám a ich efektívnejšiemu využitiu, by som mohol napísať asi toto: „bikeshering“ – nech si ho platia tí, ktorí to budú využívať; dotovať hromadnú dopravu – nech si ju platia tí, ktorí ju budú využívať; kajakárska trať – nech si ju zaplatia skauti. Takto by sa dalo pokračovať vo všetkom, aj v tom čo ste napísali, školy, škôlky, telocvične, cyklotrasy ... ..na to všetko by sa dalo odpovedať podľa vášho „vzoru“, nech si to platia ľudia, ktorí to budú využívať. Školy, nech platia rodičia, ktorí do škôl dávajú svoje deti a tie deti, ak raz budú úspešné, nech sčasti financujú danú školu, napr. 10% zo svoje mzdy. Ja sa odmietam podieľať na tom či tamtom.
                   
                  • #72253

                    RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: ciastocne suhla... 72253

                     
                     
                    Mato Tesar (ID: 795) | 4% Praktikant
                    Mato Tesar | 3.10.2019 14:32
                    suhlasim! Kto je proti tomu?

                    Maly rozdiel je v tom ze hromadna doprava, bikesharing dava silne predpoklady na cistejsi vzduch pre vsetkych presovcanov a uspory v energetickych priestorov davaju priestor na buduce zdroje financii tiez pre vsetkych presovcanov ale ok...
                    Absolutne suhlasim s tym, aby si kto co potreboval aj financoval ci zabezpecil zdroje na financovanie.
                    Podla mna aj pri investovani ide o vysku investicie a vynos z nej! A pri stadionoch ten realny vynos ci navratnost ci uz priamu alebo nepriamu absolutne postradam a investicia je OBROVSKA!
                    Mne to pride ako by si slovak s priemernym platom kupil novy mercedes. Ale potom by musel skrtit ostatne vydavky - na vlastne vzdelavanie, na zateplenie domu, na kvalitnu stravu, kvalitne oblecenie, na vlastne zdravie... stale by sa musel v praci nahanat a rozpredavat vlastny majetok, ... ale v garazi bude mat relativne novy mercedes a raz za mesiac sa na nom nakratko povozi.

                    Je ok aby sme sa vsetci presovcania zadlzili aby zopar futbalistov/hokejistov dostalo novy stadion? (stadion ktory aj mali aj nezodpovednou pracou ci vykonmi o neho prisli pre dalsie generacie?)

                    Inak, ja by som suhlasil s formou plateneho skolneho z buducich prijmov. (v podstate je to aj dan z prijmu avsak ak vsetci ktorym ho platime utecu do zahranicia, tak sa tato forma bude musiet ukoncit)

                    Ja aj suhlasim s formou rozhodovania jednotlivcov kam s ich danami. A aj v Presove mal byt nejaky budget a verejne formy sutaze kde ludia-presovcania rozhodnu kam a kolko investuju. A vtedy absolutne nemam nic proti tomu nech si kazdy zvoli kde ho tlaci topanka.
                     
            • #72233

              RE: RE: RE: RE: RE: ciastocne suhlasim aaale: 72233

               
               
              mikki24 (ID: 75) | 4% Majster
              mikki24 | 2.10.2019 08:17
              nechcem komentovat sucasne vykony futbaloveho klubu. ale tatran je na slovensku znacka, ktora si zasluzi stadion. je to stale basta futbalu.

              ci my presovcania sme teraz znechuteni vysledkami alebo kadecim, treba realne brat ohlad na mladez. ta sa stale stretava s top timami na slovensku. ako aj v minulosti aj teraz je stale atraktivne ci uz pre presovcana alebo chlapca z celeho vychodu od sniny, svidnika, trebisova, bardejova az po levocu hrat za tatran.
              naozajstny prepad futbalu zazijeme, ak sa prestaneme starat aj o zazemie a infrastrukturu pre deti, co sa prave aj deje.

              moj nazor je ze futbal potrebuje stadion. nie hocijaky, ale ani nie megastavbu. preco ked nie su peniaze, tak sa nejde po vzore kosic a nepostavi sa aspon zakladna tribuna?
              treba este spomenut casovu hierarchiu celeho rekonstrukcneho procesu, ze v roku 2015 sa siel stavat stadion za 4 mil. €. v roku 2017 to uz bolo 13,5 mil €. a realne to bude okolo 18 mil. €... .ale stavba stale nikde.
              a to vsetko vzniklo kvoli dvom nesplnenym podmienkam stadiona Tatrana - vyhrievany travnik (cena 500 tis. €) a kamerovy system (cena do 100 tis. €).
              politici si z toho vsetkeho urobili kampan a takto to teraz so sportom vyzera.
               
              • #72235

                RE: RE: RE: RE: RE: RE: ciastocne suhlasim aaale: 72235

                 
                 
                Mato Tesar (ID: 795) | 4% Praktikant
                Mato Tesar | 2.10.2019 11:29
                - takto, ja mam sport rad (hlavne amatersky)
                - som aj hrdy presovcan a velmi ma mrzi co sa s presovskym futbalom / hokejom stalo, zodpovednost davam hlavne "sportovcom"
                - chyby na meste sa robia a suhlasim ze do toho treba rypat, idealne aj zosobnit (minimalne kvoli tomu aby ku chybam dochadzalo co najmenej) - vid. cyklozeleznicka
                - som za to aby obcania mali vacsie pravomoci a hlavne informacie ku radnici a rozhodovaniam co sa deje z ich dani

                Ak sa pustam do nejakeho projektu, tak musi byt jasny. Co, za kolko, kto to zafinancuje:
                futbalovy stadion - travnik, kamery - 600 tis - relativne ok - mozno suhlasim;
                Zakladna tribuna? - relativne fajn napad - ale opat aka je struktura financovania?
                13, 15 ci 18 milionov? Odkial? Z predaja mestskeho majetku ci uveru presovcanov?) - NESUHLASIM! Chcem jasnu strukturu investicie - kto da kolko? SFZ? Hraci? Klub? Sponzori? Zbierka? Pre mna by sa mali podielat aj byvaly hraci - odchovany na presovskom futbale... kolko je ochotny dat Varga, Sestak (tych dvoch si pamatam v podstate im presov pomohol ku odrazu aby si zarabali vo svetovych ligach, nie?)

                Chce to transparentnost a aktivitu.

                Co tak toto: ak presov da investiciu, tak aj nieco za to - napr 10% z platu pocas hracskej kariery, nie?

                Dali sme poslancom mandaty, nech rozhoduju ale o vacsich sumach ci projektoch by to malo byt velmi transparentne a musia to vysvetlit.
                 
  • #72164

    ......špinavy biznis...... 72164

     
     
    vlkodlak (ID: 5348) | -1% Profesionál
    vlkodlak | 23.9.2019 15:32
    ...vo vekšiňe športoch idze o peňeži a KRIVIA CHARAKTER... najľepše su tote športy, z chtorych je užitek...
     
  • #72378

    KDH v Prešove. 72378

     
     
    Slavicek (ID: 4881) | 20% Začiatočník
    Slavicek | 22.10.2019 19:50
    Michalovce dostanú vyše dva milióny na modernizáciu športových stánkov. Väčšina prostriedkov dotácie má ísť na modernizáciu mestskej plavárne, jej stavby a technológií (2 145 000 eur). V Prešove za vlády KDH ako to nazval vístižne Harabín "Ancikristi" by za túto sumu možno len dokázali vykopať jamu na bazén! Prešovská stanica za 2 500 000 Eur kde zateká, dva výťahy neja ké eskalátory, dlažba, sádrokartón, vonkajšie oceľové nástupištia??? ??? ? Prešovský bazén by stál 250 000 000Eur a ešte by bolo málo!
     
    • #72388

      RE: KDH v Prešove. 72388

       
       
      xelen (ID: 735) | 24% Majster
      xelen | 23.10.2019 20:57
      Veď tu máme dosť aquaparkov. Školské bazény sú k dispozícii. V blízkych Košiciach kúpalisko pre športovcov. Dáme 2,5 milóna kvôli možno 250 nádejným športovcom? Prečo, načo?

      Načo Michalovcam taký bazén? Najprv verejné služby dať dokopy.. školstvo top priorita vo svete a pre našu budúcnosť vyspelej krajiny... zdravotníctvo zliepať a potom až na šport .. a to pre masy, pre mladých.
       
      • #72389

        RE: RE: KDH v Prešove. 72389

         
         
        vlkodlak (ID: 5348) | -1% Profesionál
        vlkodlak | 24.10.2019 08:59
        ... .tu še prave ňejedna o "nadejneho" športovca, aľe o bežneho ovčana... ... aby to mal zadarmo... .. A , keby ľudze vecej plavaľi, tha by ňebuľi chore a tluste... .. ňetrebalo by šturac dukaty do zdravotnictva... ... plavaňe je TOP-šport... ... .. astalavista... ...
         
        • #72391

          RE: RE: RE: KDH v Prešove. 72391

           
           
          xelen (ID: 735) | 24% Majster
          xelen | 24.10.2019 12:10
          Zadarmo to iste nebude ani v Michalovciach. Neviem o tom, že by hocikedy boli plavárne zadarmo. Vždy sa platilo vstupné.
           
          • #72394

            RE: RE: RE: RE: KDH v Prešove. 72394

             
             
            vlkodlak (ID: 5348) | -1% Profesionál
            vlkodlak | 24.10.2019 12:40
            ...by ši še čudoval, chto šicko ma poukazy zadarmo... . 70%
             
  • #72379

    72379

     
     
    vlkodlak (ID: 5348) | -1% Profesionál
    vlkodlak | 22.10.2019 21:19
    ...uďenače by vykopaľi bazen i za 2-jevri/na hodzinu... .. , harabin určiťe ma svoj bazen... .. , tha, pomožeme kopac... ... ... ... !!! !!
     
    • #72380

      RE: 72380

       
       
      Hangari (ID: 287) | 17% Idol
      Hangari | 23.10.2019 07:01
      Presov ma pozitivum, bo nemusi investovac zadne penezi do mestkej plavarne. Bo zos plavarne se stala budikaren bazen neprecika ani se neolupuju kachlicki i usporuje mzdu na plavcikovi.
       
      • #72385

        RE: RE:---demokracia to po.r.la....---- 72385

         
         
        vlkodlak (ID: 5348) | -1% Profesionál
        vlkodlak | 23.10.2019 12:38
        ... ..tha toto maš pravdu... .. , komančove zrobeľi bazeňik (pritok-odtok-ohrev)... ... , a gvupi slovak (prešovčan)... ... . , še dal oye&ac... ... činska mafia sebe zrobela RENTAREŇ... .. , ňestačela by jim dajaka šopa??? ??. a ešči nakladaju vagony... ... ..
         
  • #72545

    .......naco vam štadion???..... 72545

     
     
    vlkodlak (ID: 5348) | -1% Profesionál
    vlkodlak | 28.11.2019 14:21
    ... ...dufam, že terazki športovci pochopia, že šport ňeňi o športovaňu... ... . hračovi daju 20-jevri, žeby še prechadzal po hrisku... .. brankarovi, žeby puščel gola... .. ĽUDZE NACO TRENUJECE SVOJE DZECI??? , žeby še prechadzaľi po hrisku??? ... ..
     

Pridať diskusný príspevok môže len registrovaný prihlásený používateľ. Registrácia

PRIHLÁSENIE

zabudol som heslo

Užívateľ neprihlásený. Registrácia

Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním súborov cookies, ktoré slúžia na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti. OK

© Copyright 2000 - 2015 Vádium s.r.o., 2015 - 2018 Vádium-IT, s.r.o., Prešov
Powered by Tesmur:CMS